Scudo Goods Transport Engine

წარმოდგენა

3  Euro 5 ძრავა ძალიან ეკონომიური და საიმედო

საუკეთე შესრულება და მშვიდი მართვა , სწრაფი პასუხია.

  • 90 MultiJet: 88 ცძ და 180 ნმ. მაქსიმალური მაბრუნებელი მომენტი, საუკეთესოა ნებისმიერი გამოყენებისთვის;
  • 130 MultiJet: 128 ცძ და 320ნმ. მაქსიმალური მაბრუნებელი მომენტი, მაღალი დონის პერფომანსი საწვავის მაღალი წვის გარეშე.
  • 165 MultiJet: 163 ცძ და 340ნმ. მაქსიმალური მაბრუნებელი მომენტი, მაღალი დონის პერფომანსი საწვავის მაღალი წვის გარეშე.

90 Multijet

რეაგირება,მოქნილობა და სიმძლავრე aუსაფრთხო და საიმედო სისტემა ძრავაში: მოხერხებულია როგორც ქალაქში ასევე ქალაქგარეთ

ძრავის მოცულობა: 1560 მაქს.

სიმძლავრე: 66კვტ/88 ცძ 4000 ბრუნი წუთში

მაბრუნებელი მომენტი: 180ნმ/1500ბრუნი წუთში

Common Rail MultiJet -ელექტრო კონტროლი ცვლად გეომეტრიულ ტურბოსთან და ინტერქულერთან ერთად

–Euro 5 and DPF

–5 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი

— სერვისის მომსახურება ყოველ 30,000კმ-ზე.

მაქსიმალური სიჩქარე: 145კმ/სთ

*NEDC საწვავის ხარჯი: 6.9 ლ/100კმ (მოკლე საბურავების ბაზა და დაბალ ჭერიანი)                                                                                                                    CO2 ემისია: 182 გ/კმ

130 Multijet

რეაგირება,მოქნილობა და სიმძლავრე უსაფრთხო და საიმედო სისტემა ძრავაში: მოხერხებულია როგორც ქალაქში ასევე ქალაქგარეთ

ძრავის მოცულობა: 1997 მაქს.

სიმძლავრე: 94კვტ/128 ცძ 4000 ბრუნი წუთში

მაბრუნებელი მომენტი: 320ნმ/2000ბრუნი წუთში

Common Rail MultiJet -ელექტრო კონტროლი ცვლად გეომეტრიულ ტურბოსთან და ინტერქულერთან ერთად

–Euro 5 and DPF

— სერვისის მომსახურება ყოველ 30,000კმ-ზე.

–6 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი

მაქსიმალური სიჩქარე: 170კმ/სთ

*NEDC საწვავის ხარჯი: 6.8 ლ/100კმ (მოკლე საბურავების ბაზა და დაბალ ჭერიანი)                                                                                                                    CO2 ემისია: 179 გ/კმ

165 Multijet

სტანდარტულ გარემოში, საუკეთესო შესრულება

ძრავის მოცულობა: 1997 მაქს.

სიმძლავრე: 120კვტ/163 ცძ 3750 ბრუნი წუთში

მაბრუნებელი მომენტი: 340ნმ/2000ბრუნი წუთში

Common Rail MultiJet -ელექტრო კონტროლი ცვლად გეომეტრიულ ტურბოსთან და ინტერქულერთან ერთად

–Euro 5 and DPF     –

– სერვისის მომსახურება ყოველ 30,000კმ-ზე.

–6 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი

მაქსიმალური სიჩქარე: 170კმ/სთ

*NEDC საწვავის ხარჯი: 6.9 ლ/100კმ (მოკლე საბურავების ბაზა და დაბალ ჭერიანი)                                                                                                                    CO2 ემისია: 181 გ/კმ

ხარჯის ეფექტურობა

ეფექტურობა და პროდუქტიულობა

MultiJet Euro 5 ძრავის წყალობით თქვენ იღებთ ექსტრემალურად დაბალ ხარჯს:                                                                                                                        8-დან 6.9ლ/100კმ)* საწვავის ხარჯი,

სერვისის მომსახურების ინტერვალი 30,000კმ-ზე.

*NEDC საწვავის ხარჯი – შერეული ციკლით მოკლე საბურავების ბაზით და სტანდარტული ჭერით

გჭირდებათ დახმარება? მოგვწერეთ