Ducato Conversion

Ducato Conversion

რანგი

პრაქტიკული და ფუნქციური ვერსიები

ფუნქციონალურობა

პრაქტიკულია ნებისმიერი სამუშაოსთვის

ფიატ დუკატო უზრუნველყოფს მაღალი დონის უსაფრთხოებას სრულად დატვირთვის შემთხვევაშიც
მაქსიმალური დატვირთვა: 2100 კგ წინა ღერძზე და 2500კგ-მდე უკანა ღერძზე, ორმაგი რესორული სისტემის უკანა დაკიდება უზრუნველყოფს გაძლიერებულ ტვირთამწეობას.
წინა წამყვანი თვლების უპირატესობაა საწვავის ეკონომიური მოხმარება და მანევრირება. ნაკლები დანახარჯები საბურავებზე ტვირთამწეობის მაღალი მაჩვენებლის პირობებში (4 საბურავი 6-ის მაგ, რაც იქნებოდა უკანა წამყვანი თვლებისვერსიის შემთხვევაში)
უფრო განიერი ძარა და მეტი სტაბილურობა. საბარგულის ფორმის ხარხზე სრულად ხდება მისი გამოყენება

შასი კაბინა

იდეალური მარტივი გამოყენებისთვის

4 ტიპის ბაზა
GVW 3000, 3300 , 3500 ,4000 და 4250 კგ
2 განსხვავებული მექანიკური სტრუქტურა, tდუკატო და დუკატო მაქსი 16” საბურავებით.

დუკატო შასი
GVW: 3000 , 3500 კგ
ბაზა: 3000, 3450, 3800, 4035, 4035 XL მმ
გაბარიტები:
– სიგრძე: 4908 -დან 6308 –მდე მმ
– სიმაღლე: 2254 მმ
– წინა ნაწილის სიგანე: 1810 მმ
– უკანა ნაწილის სიგანე: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა ხიდებზე:
–წინა: 1850 -კგ-მდე
– უკანა: 2000 კგ-მდე

მაქსი ვერსია
GVW: 3500 დან 4250 კგ
ბაზა: 3450, 3800, 4035, 4035 XL მმ
გაბარიტები:
– სიგრძე: 53580დან 6308-მდე მმ
– სიმაღლე: 2254 მმ
– წინა ნაწილში სიგანე: 1810 მმ
– უკანა ნაწილში სიგანე: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა ხიდებზე:
– წინა: 2100კგ
– უკანა: 2500 კგ

შასი ეკიპაჟის კაბინა

სივრცე სამუშაო ჯგუფისთვის და ტვირთისთვის

2 ბაზა, 3
GVW : 3000, 3300 ,3500 , 4000 , 4250
2 განსხვავებული მექანიკური სტრუქტურა, ფიატ დუკატო და ფიატ დუკატო მაქსი 16” საბურაბევით.
6/7 ადგილების რაოდენობა.
წინა მგზავრის 1 ან 2 ადგილიანი სავარძელი
Chassis Crew Cab
GVW: 3000 დან 3500 კგ
ბაზა: 3450, 4035 მმ
გაბარიტები:
– სიგრძე: 5338 -დან 5943 მმ-მდე
– სიმაღლეt: 2254 მმ
– წინა ნაწილის სიგანე: 1810 მმ
– უკანა ნაწილის სიგანე: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა ხიდებზე:
– წინა: 1850 კგ-მდე
– უკანა: 1900-2000 კგ-მდე

Maxi Chassis Crew Cab
GVW: 3500 – 4250 კგ
ბაზა: 3450, 4035, 4035 XL მმ
გაბარიტები:
– სიგრძე 5358 -6308 მმ
– სიმაღლე: 2254 მმ
– წინა ნაწილის სიგანე: 1810მმ
– უკანა ნაწილის სიგანე: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა ხიდებზე:
– წინა: 2100 კგ
– უკანა: 2500 კგ

შასი პლატფორმით

სპეციალური ტვირთის გადასაზიდად

მოსახერხებელი დატვირთვისთვის
4 ბაზა, 4
ავტომობილის წონა 1580 – 1735 კგ
GVW 3000, 3300, 3500- 4000 და 4250
2 განსხვავებული მექანიკური სრუქტურა. ფიატ დუკატო და დუკატო მაქსი 16” საბურავებით

შასი პლატფორმით
GVW: 3000 – 3500 კგ
ბაზა: 3000, 3450, 3800, 4035, 4035 XL მმ
გაბარიტები:
– სიგრძე: 4908 – 6308 მმ
– სიმაღლე: 2153 მმ
– წინა ნაწილის სიგანე: 1810 მმ
– უკანა ნაწილის სიგანე: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა ხიდებზე:
– წინა: 1630 – 1850 კგ
– უკანა: 1650 – 2000 კგ

შასი მაქსი პლატფორმით
GVW: 3500 – 4250 კგ
ბაზა: 3450, 4035, 4035 XL მმ
გაბარიტები:
– სიგრძე 5358 – 6308 მმ
– სიმაღლე: 2153 მმ
– სიგანე წინა ნაწილში: 1810 მმ
– სიგანე უკანა ნაწილში: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა ხიდებზე:
– წინა: 2100 კგ
– უკანა: 2500 კგ

Chassis Cowl

შეესაბამება ნებისმიერ მოთხოვნებს

4 ბაზა, 5
GVW 3300,3500 და 4000 – 4250
ორი განსხვავებული მექანიკური სტრუქტურა, ფიატ დუკატო და დუკატო მაქსი 16”საბურავებით.

Chassis Cowl
GVW: 3300 – 3500 კგ
ბაზა: 3000, 3450, 3800, 4035, 4035 XL მმ
გაბარიტები
– სიგრძე:  4885 – 6285 მმ
– წინა ნაწილში სიგანე: 1810 მმ
– უკანა ნაწილში სიგანე: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა ხიდებზე:
– წინა: 1750 – 1850 კგ
– უკანა: 1900 – 2000 კგ

Maxi Chassis Cowl
GVW: 3500 – 4250 კგ
ბაზა: 3450, 3800, 4035, 4035 XL მმ
გაბარიტები:
– სიგრძე:5335 – 6285 მმ
– წინა ნაწილში სიგანე: 1810 მმ
– უკანა ნაწილში სიგანე: 1790 მმ
მაქსიმალური სიგანე: 2350 მმ
მაქსიმალური დატვირთვა:
– წინა ხიდი: 2100 კგ
– უკანა ხიდი: 2500 კგ

გჭირდებათ დახმარება? მოგვწერეთ