Scudo Passengers Transport Engine

წარმოდგენა

წარმოდგენა

2  Euro 5 ძრავა ძალიან ეკონომიური და საიმედო

საუკეთე შესრულება და მშვიდი მართვა , სწრაფი პასუხია.

130 MultiJet: 128 ცძ და 320 ნმ. მაქსიმალური მაბრუნებელი მომენტი, საუკეთესოა ნებისმიერი გამოყენებისთვის;
165 MultiJet: 163 ცძ და 340ნმ. მაქსიმალური მაბრუნებელი მომენტი, მაღალი დონის პერფომანსი საწვავის მაღალი წვის გარეშე.

130 Multijet

რეაგირება,მოქნილობა და სიმძლავრე aუსაფრთხო და საიმედო სისტემა ძრავაში: მოხერხებულია როგორც ქალაქში ასევე ქალაქგარეთ

ძრავის მოცულობა: 1997 მაქს.

სიმძლავრე: 94კვტ/128 ცძ 4000 ბრუნი წუთში

მაბრუნებელი მომენტი: 320ნმ/2000ბრუნი წუთში

Common Rail MultiJet -ელექტრო კონტროლი ცვლად გეომეტრიულ ტურბოსთან და ინტერქულერთან ერთად

–Euro 5 and DPF

–6 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი

— სერვისის მომსახურება ყოველ 30,000კმ-ზე.

მაქსიმალური სიჩქარე: 170კმ/სთ

*NEDC საწვავის ხარჯი: 7ლ/100კმ (შერეული ციკლი M1 ვერსიაზე)

CO2 ემისია: 183 გ/კმ

165 Multijet

სტანდარტულ გარემოში, საუკეთესო შესრულება

ძრავის მოცულობა: 1997 მაქს. სიმძლავრე: 120კვტ/163 ცძ 3750 ბრუნი წუთში

მაბრუნებელი მომენტი: 340ნმ/2000ბრუნი წუთში

Common Rail MultiJet -ელექტრო კონტროლი ცვლად გეომეტრიულ ტურბოსთან და ინტერქულერთან ერთად

–Euro 5 and DPF

–6 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი

— სერვისის მომსახურება ყოველ 30,000კმ-ზე.

მაქსიმალური სიჩქარე: 170კმ/სთ

*NEDC საწვავის ხარჯი: 7ლ/100კმ (შერეული ციკლი M1 ვერსიაზე)

CO2 ემისია: 183 გ/კმ

ხარჯის ეფექტურობა

ეფექტურობა და პროდუქტიულობა

MultiJet Euro 5 ძრავის წყალობით თქვენ იღებთ ექსტრემალურად დაბალ ხარჯს:

8MPG (7.1/100კმ)* საწვავის ხარჯი, სერვისის მომსახურების ინტერვალი 18,000კმ-ზე.

*NEDC საწვავის ხარჯი – შერეული ციკლით.

გჭირდებათ დახმარება? მოგვწერეთ