ახალი ამბები

ახალი Fiat Professional საკომუნიკაციო კამპანია უკვე გაშვებულია.

15 May 2018

180507_Fiat_Professional_HP_ENG_slider

საერთაშორისო პლატფორმა ყურადღებას ამახვილებს იმაზე, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია პროფესიონალების მიერ შექმნილი პროფესიონალებისა და საიმედოობისადმი მიდრეკილება სასაცილო, ირონიული გზებით.

ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმის დაწყების მიზნით, რომელიც მაისში საეთერო დროის წამყვანი სატელევიზიო, ციფრული, რადიო და ბილბორდების საშუალებით იქნება შესაძლებელი, Fiat Professional- მა აირჩია სურვილის კონცეფციის მიღმა, იმოქმედოს ირონიული სტილი და ასახავს განსხვავებას სამოყვარულო და პროფესიონალურ მიდგომას შორის. სიარული და მხიარული მაგალითების მეშვეობით ორიგინალური ტონის ხმა. ახალი კამპანიის ფორმატი უკიდურესად პოპულარულ ენაზე მიანიშნებს, რაც ტრადიციულ სატელევიზიო არხებში ისეთი პოპულარულია, როგორც ინტერნეტში, ისე როგორც “ჟანრი 2.0″ – ის ერთგვარი კომედიაა.

ახალი საერთაშორისო კამპანია კონტრასტებზე საუბრობს, რომელიც დამაჯერებელ სიტუაციებს აჩვენებს, რაც ბრწყინვალედ გადაწყდება Fiat- ის პროფესიული ხაზის მანქანების მიერ და რომელიც, პირიქით, კრიტიკულ შედეგებს ახდენს მხოლოდ იმით, რომ ეყრდნობოდა ჭეშმარიტი უნარ-ჩვევებისა და კუსტარული გადაწყვეტილებების მიღებას. მაგალითად, ვიზუალური გამოჩნდება აბსურდული სამუშაო მეთოდები სასიამოვნო შედეგებით და ობიექტებითა და მასალებით, რომლებიც უადგილოა დატვირთული ავტომობილებით დატვირთული, რომლებიც ეწინააღმდეგებიან სრული დიაპაზონის მიმოხილვას, რომელიც გამოხატავს Fiat- ის პროფესიონალური ბრენდის ფასეულობებს – მოკლე ექსპერტიზა, საიმედოობა, განსაზღვრა, დინამიზმი და მომხმარებელი ორიენტირებული აქცენტი.

განსხვავებული მიდგომების ხასიათი ხაზს უსვამს მარტივი და ეფექტურ წარწერებს – არაპროგნოზირებულ მცდელობებს და პროს, როგორც შენს ქმედებებს. ფორმულირება მოკლეა, მაგრამ შეუძლია წარმატების მიღწევა ნებისმიერი სამუშაოს წარმატებული შედეგის მისაღწევად. სწორედ ამიტომ, Fiat პროფესიონალი არის საუკეთესო პარტნიორი პროფესიონალებისთვის, რომლებიც მოითხოვენ ხარისხიან მანქანებსა და სერვისებს. მათ შეუძლიათ მიიღონ საჭესთან კომერციულ ავტომანქანაზე, რომელიც ყველაზე მეტად შეეფერება მათ საჭიროებებს, რათა მიიღონ სარგებელი “დაფინანსების სერვისებისა და გაქირავების გადაწყვეტილებების” გამოყენებით და შემდეგ სარგებლობენ იტალიაში ყველაზე გავრცელებული Aftersales სერვისის ქსელში, 1800-ზე მეტი სერვის ცენტრის მეშვეობით.

სიახლე ფიატისგან